Det efterlägnatande jullooooooovet!

Hej, har ej skrivi så mycket, men det är å andra sidan jullov!! På Onsadag är det nyårshoppning i stallet och det ska jag försöka att inte missa detta år! dem två senaste årenhar jag varit i fjällen vid nyår! Nu är jag lite förkyld men jag tänker rida ändå även fast jag inte får!  Hehe.

Vid juldagarna var jag hos mormor, i julklapp fick jag lite allt möjlig bland anat parfym kroppslotion m.m Och en dator som jagfick tilsammans med mina små bröder! Hur ska vi kunna att dela på den?? Trodde det skulle bli jätte svårt men det går faktiskt bättre än vad jag kunnat tänka!

Idag var jag på outletten i barkaby och shoppade köpte en tjock tröja och en tröja som ordinarie pris var 600 kr men kostade 200 kr! Ett riktigt fynd! :P

Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra skulle allafall göra nåt med Agnes på kvällen få sevad det blir!

Ha ett fortsatt trevligt jullov!
 :P

Pontius och jag för ett tag sen  Älskar den ponnyn <3333

så här ser det inte ut nu utomhus, mycket tristare väder fast ida kanske det var en glimma sol?

Kommentarer
Anonym

mysig bild :D

2009-01-18 @ 16:27:23
URL: http://hsvn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0