ARG!

Idag har man bakat chokladkaka och sen kommer ens lillebror och äter upp den!!!!!i

Innan så hade julia agnes och jojjo varit här och ätit lite eller kanske menar jag mycket? Hehe det var iallafall inte så mycket kvar så kommmer ens lillebror och springer runt och smaskar på något han har bara varit i källaren och sen i köket sen till mig och så frågar man vad han äter på då säger han chokladkak och sen vem sa att du fick det mamma! hon som sitter där uppe och jobbar uchääää! 

 Idaga hade vi matteprov ojoj ;)

imorgon och alla dagar framöver sluar vi kl ett eller innan för det är utvecklingssmatal.


Om du tyckte det var svårt att läsa så läs det här:


Idag har man bakat chokladkaka och sen kommer ens lillebror och äter upp den!

Innan så hade julia agnes och jojjo varit här och ätit lite eller kanske menar jag mycket? Hehe det var iallafall inte så mycket kvar. Så kommmer ens lillebror och springer runt och smaskar på något. Han har bara varit i källaren och sen i köket sen till mig och så frågar man vad han äter på då säger han :chokladkak och sen: vem sa att du fick det mamma! hon som sitter där uppe och jobbar uchääää! 

 Idaga hade vi matteprov ojoj ;)

imorgon och alla dagar framöver sluar vi kl ett eller innan för det är utvecklingssmatal.








Haha ser det gott ut? Jag som glass :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0