Halloj nu är det onsdag :)

hallojsan,idag så har jag inte gjort så mycket skulle åka till stan med johanna fast hon e hade ont i knät. I dag så fick jag värsta hostattacken och julia sprang och hämta vatten <33 Hehe.
sen hade jag gympa på ,jag sprang två varv på 24 min rätt så mycket det är väl typ två km eller nåt?
Sen har jag bara tittat på TV.
Nu försöker jag hjälpa Julia med en hemlig grej som kanske inte ska nämnas? vet inte .....
Imorgon börjar jag kl tio över nio tror jag det är skönt :) på freag skulle jag slutat två och börjat tio men istället ska vi vandra från vinter viken till sätra det var tydligen bara sju kilometeer eller bara??

ha det bra puss&kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0