Måndag :( eller :)

Hej idag är det måndag. Kl halv nio i morse så började jag i skolan, då hade jag hemkunskap och vi skulle göra fisk och potatis ingen höjdare exakt ännu värre på morgonen ...
 Sen hade vi sten me biologi sen lunche efter det så hade vi matte ,no och klassråd. sen var kl tio över tre och jag slutade :P

sen har jag gått hem och ätit mellis och gjort matte läxan sedan sitter jag här XD

iförgår var jag på tjejmiddag hos Julia. alla var hemma hos mig en typ halv timme innan och så slog vi inn soffan i ett packet, Julia blev förvånad hon började typ as garva...

I fredags var vi på nåt disco det var sådär Julia C JUlia F och Agnes var med :)

Nu ska jag sluta skriva XD

Puss och kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0