Torsdag och ska snart gå till skolan

Idag är det torsdag och jag ska snart gå till skolan vi börjar tio över nio! Med språk då har jag spanska det är väl inte så jätte roligt men ibland kan det vara roligt!
efetr språk har vi engelska tror inte vi har haft någon engelska letoin den här veckan!
I förr går så kom hon inte så jag vi till expetionen och frågade då skulle hon komma men dom fick ej tag på hennes så vi fick håltimme för några dagar sedan hadde hon blivt omkulldargen av en hund! så det var något som gick sönder så hon gick tydligen på krykkor! LOvar att det var en liten hund .... Nää kanske inte för hon är ganska lång! Men nu måste jag gå ner i källaren och klä på mig och stressa julia lite om hon överhuvd taget ska med ;)


Kommentarer
Johanna

De va en amstaffvalp ;)

2008-10-03 @ 23:26:59
URL: http://anywayday.blogg.se/
Emma

haha aaa hon sa typ det ;P

2008-10-05 @ 20:10:51
URL: http://alltidemmalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0