Torsdag, snart fredag.

Hej nu är det torsdag och imorgon fredag ,snart ska jag till stallet och rida :)
Jag vet inte vem jag ska ha för jag tror det är nya hästar, jag vill ha Im ;) eller typ kanske tyche haha ;) har lust med det .
Vi har typ so-prov eller banan imorgon så det är fett jobbigt  typ 60 sidor med redovisningar innan då men dom kommer man väl inte ihåg allt om jag har läst lite vet inte om jag orkar läsa något mer man får ju allafall minst två rätt på sina egne frågor förhoppnings vi ;) imorgon börjar vi kl 08.20 och så slutar vi runt elva om inte tidigare och så får vi hösstlov :) Sen ska jag åka till stan och shoppa med Sofia.  Idag så åkte julia till Dubai eller hur det stavas och det fanns ingen att vänta på på morgonen ;) åå jag vill också åka utomlands snart :P hehe

Igår spela jag handboll igen och jag har värsta träningsvärken i armen och benen!  hoppas det försvinner när jag ska rida idag. Jag kommer typ få bättre kondition när jag börjar spela handboll :) Så när man ska rida och tävla att man har krafter kvar till omhoppningen om man kommer dit!:)

Mycket gubbar blir det ;) puss och kram ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0