Jag och julia fick hundra kronor!

Hej allihopa!
igår kom startlistorna upp det står att jag ska ha Ran <33 jag tycker om henne ibland när hon e duktig ;P hehe

Idag så var jag och Julia f i lekparken och så såg vi en plånbok! Vi titta i den där låg det 700 kr! Det fanns oxå ett busskort som det stod telefonnummer så vi ringde. Han sa att han skulle komma om tre minuter och så kom han på sin moppe och körde in i lekparken och sen när han skulle stanna så sladdede moppen så han ramla! Haha så ställde han sig upp och sa det är lungt der är lungt! Haha jag och julia tyckte det var as kul!
och sen så fick han sin plånbok han gick tydligen i äppelviksskolan så tog han en tio euro och sa att vi fick den men vi sa det behövs inte så slängde han den under gungan och sa det är ganska dumt att låta den ligga kvar. Så vi tog den och gick till pizzerian i alvik och fråga vilket land man kunde handla för den! Han vill byta den och så fick vi 80 kr :P

Bilder från Julias favorit lekpark:





 

Bloggen sponsrars av Julia F :P

Puss och kram!

Kommentarer
Juuwlia

haha den killen va så sköön !<3

Han bah vem e julia åå ja älskar dej tack ;)



haha emma de va ja som fick snacka me turken på pizzarian du bah asgarvade Xd puss o kram



ps vi hade verkligen jätte kul

2008-09-29 @ 19:52:59
Johanna

Smarta ni är som inte vet vilket land man kan köpa saker för euro i xD va fina ni är på bilderna iaf <3

2008-09-29 @ 21:04:50
URL: http://anywayday.blogg.se/
Emma

Haha tack <33 Men julia jag vågade ej!! :P

2008-10-05 @ 20:13:01
URL: http://alltidemmalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0