Måndag kl 19:12

Hejsan allihopa nu har jag just gjort sv-läxan vi skulle inteljuva mamma eller pappa i det här fallet blev det pappa. Det handlade om vad dom åt när dom var små hur länge dom satt och åt vad som var skillnad från när dom satt och åt nu och då m.m. Imorgon ska jag rida och jobba tror jag ska rida Ran det beror på om jag får byta man vet aldrig ;)

Nu ska jag tydligen gå och packa iordnig mina saker till häststallet som Lukas säger för imorgon efter som jag hade dom hemma.

puss och kram


Här är en bild på mig och tyche när det var allsvenska hemma för ungefär tre veckor sedan :) gör lite miner ;P


Kommentarer
Johanna

Vacker mun emma ;D

2008-09-28 @ 14:16:52
URL: http://anywayday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0