Onsdag och håltimme?

Hej allihopa!
 Igår han jag ej och skriva mellanlande hemma i tjugo min innan jag skulle ta bussen till stallet sen kom jag inte hem förns kl tio. Igår hade vi ett oförberött pro i svenskan det blir man ju inte glad av men det var lätt!

Idag så har jag gått i skolan det var lite roligt för när vi hade språk letionen innan svenskan så stod det på den dörren som jag hade spanska att det inte var någon svenska för 7b idag. Då efter spanska letionen så gick typ alla hem till varandra. Jag följde med Olivia hem det gjortde Johanna oxå. Så när vi kom hem till henne hade hon glömnt nycklarna för hennes brosa hade tagit dom, så hon åkte tilbaka till skolan för att hämta dom medans jag och johanna väntade på henne hos henne för det skulle gå snabbare. Så ringer Oliva och säger att det inte var någon håltimme för det hade kommit en vikarie och frågat är 7B här?
Och alla var ju som sagt hemma hos varandra ;P.
Så lektionen blev inställd och så kom Olivia till mig och Johanna så vi kunde gå in och klappa på katten XD den va fett söt lilla Molly :P

När vi varit hos Olivia ett tag så gick vi till smedslättskolan och mötte några där för dom skulle äta där man fick tydligen gratis mat en gång om man gått där  men jag tog ingen mat fast jag fick jag vågade helt enkelt inte :S Dom andra som åt mat tyckte iallfall den var jätte god jämförelse med äppelvikens Äckliga mat!

Sen iallafall när vi kommer till lektionen har vi matte med vår klass föreståndare. Hon sa att den där lappen hade suttit där i tio minuter för dom hade hittat en vikarie sen.  Att  vi hann läsa den och gå hem! Det som var bra det var att vi skulle inte få ogiltig frånvaro för att det hade ju suttit en lapp och vi bara gjort som dom sagt :S
så så fick man en håltimme idag ;P

Puss och kram!


Här är en bild på söta Molly:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0