Ponnycup och grönan idag

Hej allihopa idag gick jag upp kl halv åtta för jag skulle och rida ponncup.Jag red en häst som hete zilja kommer inte ritigt ihåg hehe.Jag hadde fyra fel fick in en liten vägran skulle ramat in mer...men då andra var felfria så vi vann för det andra laget hade åtta fel!

När jag var på väg hem så ringde jag till mamma och kom på att det var ju en bra bit av dagen kvar, så jag frågade om jag fick åka dit oxå. Då visadere sig att mamma haddde några biljjet (gratis inträde) som jag fick. Jag fråga om jag fick ta med mig en kompis och det fick ja, julia hängde med. Först åkte vi släng gungan det var lagom läskit haha. jag e en riktig fegis hehe. Sedan övertalade julia mig att åka kvasten... Jag tyckte det var fett roligt ville bara åka om och om igen som ett lite  småbarn :S.Jag åkte flygande mattan vikinga gungan rock jet m.m. Jag åt oxå mat jag åt nån tahi mat som var sådär god kanske inte värdens godaste liksom men gick att äta. Spelade på chokladhjul oxå ett nummer till så skulle jag vunnit fatt vilken otur! Däremot hade min lillebror turen med sig och vann en stor marabou förra gången vann han oxå en fett lyxit liksom...sånna här gripklor fick han upp flera stycken tre styck det var små kaniner XD. Medans jag och min minsta lillebror Lukas hadde tagit vinst varje gång! jag fick en nallebjörn och han med vi fick lika dana :) (efter jag spelat på chokladhjulet så bestämde jag mig för att aldrig mer spela på sånt som inte är vinst varje gång!

Här är några bilder sen dagen .

Lukas Julia och jag :)
Lukas Julia&Emma

Det vi vann!
Det vi vann!


Chokladen Markus vann!


Lukas hellikopter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0