_ _ _ _ _ _!!

Hejsan idag har jag varit med Sofia, haha. Vi tänkte att vi skulle sola men sen så om jag skulle ha gjort det så skulle jag tydligen ha feber m.m imorgon för att det tydligen inte var bra att vara i solen om man e förkyld. Så vi tog med oss Klaris ut och satt och jag vet inte vad ;)
Imrogon så är det städ dag i stallet och daten därpå banträning. Imorgon får jag gå upp tidigt eftersom mamma ska rida i en grupp på morgonen så jag får välja att åka bil med henne tidigare eller att åka buss, Det tar nog ungefär lika lång tid, kanske lite längre att åka med mamma på morgonen. Tänkte lägga ut lite bilder men det verkar inte funka på den här datorn får göra det ikväll om jag går in på den andra datorn...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0