Hejsan svejsan

Idag var jag med Andrea och Sofia och shoppa i vällingby, jag köpte ett par jeans som var förutbestämt(eller vads man säger)
Imrogon ska jag ha spanska prov men ska prata om YO(jag)  i fem min det kanske inte låter så mycket men de e ganska mycket man ska behöva säga om man ska sitta och prata hela tiden!! Har du pluggat spanska i över en timme nu och tänkte göra lite mer imorgon bitti. Jag har ocksp gjort svenska läxan tils man kom till då det var den tredjefrågan(om man kan kalla det så) Så skulle man lyssna på någon länk men det gick inte så bra. :S
Föresten så har jag jävligt ont i halsen för tillfället och typ knarkar halstabletter och expritox!

Lilla Klara har fått något på tassen vet inte vad det är. Ser ut som nån slags blåsa eller nåt :/




Puss och kram!

Kommentarer
hilda

stackars

2009-04-23 @ 15:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0