jag och jojjo promenad;)

Hejsan idag har jag varit i tallet på banträning och inte bantträning om många tror! Jag hadeThe black one(Svarten),det gick med en väldans fart;) Haha nu kommer jag nog kanske få göra tvp starter på honom? ;P Sedan sola jag lite och efter det så har jag gått en prommis och fotat med Johanna :) Väldans trevligt hade vi. :)
Igår gick jag också en promis med johanna och tog kort det ver då det blev kärlek vid första ögonkastet ;) Hennes kamera e as rolig och ta kort med och det bli så bra bilder ockå nikon d 90 eller nåt sånt hette den ;)

Kommer lite bilder från igår Johanna ska skickar de andra bilderna men det tar en väldasn tid eftersom de e så stora och  man bara kan skicka tre i taget aja nu har jag iallafall börjat med de första bilderna ägger väl ut de andra senare ;)

Hjälp, ska jag verkligen våga åka??


Så farligt var det inte :P



Roligt hade vi...




Haha orkar inte lägga ut fler bilder just nu

Puss och Kram

Kommentarer
Johanna Thedéen

D60 heter den :)

2009-04-26 @ 18:25:05
URL: http://kindofjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0