Lag hoppningen

Har just kommit hem från stallet, det var lag hoppning ;)
I vårt lag fick vi Minos,Saga,Moneta och Ilos. Jag hade Minos, det gick väl helt ok vi var felfria i båda faserna men inte världens bästa tid XD 33 sekunder eller nåt sånt ;P
Det gick bra för vårat lag vi ligger nu efter första omgången på en tredjeplats av fjorton(?) lag.
Efter jag ridit var jag elt slut, haha. När jag skulle sitta av och sedan gå så ville inte benen som jag vill haha ;)
Så trött var jag :P

Bangång ;)



Föresten vad tycker ni om designen? :P gjort av johanna Komenter gärna!!

Vet inte vad jag ska göra nu, kanske träna lite kondition på studsmattan. Haha det behövs verkligen!!
Puss och kram


Kommentarer
Johanna Thedéen

Hahaha, lycka till med träningen :)

2009-04-13 @ 17:05:41
URL: http://kindofjohanna.blogg.se/
hilda

14? de är 15 lag..och förseten ska ju mitt lag vinna hadde du glömt de

2009-04-13 @ 17:36:06
Mimmi

hrre jävlar vilken ful och gamal bild !!!

2009-04-21 @ 15:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0