Oo noo inte Fjortis!XD

Igår vaknade jag med frukost på sängen :) Strax efter det så blev det fika gånger 2. Först kom Farfar då fikade vi med scones sen kom Paola och Julia med en choklad tårta!<3
Haha samma var det här andra eller kanske 3:e året som ni kom och hade bakat?
Väldigt trevligt :P
Sen åka vi iväg till barkaby outlet där jag köpta jag två par björnborgtrosor två boomerang tröjor, lakan en mexx t-shirt och sen fick man gratisstrumpos när man handlade på Puma som mina lillebröder gjorde(det var dam strumpor XD)

På kvällen så åkte vi tll en Thai resturang: kophanjang(kan ej stava) det var ett coolt ställe det var som och sitta i thai land och äta, djur små "bås" oskväder ibland m.m

Jag på kophanjan eller hur det stvas ;)


Idag så har jag vaknat jätte tidigt för det har varit något konstigt alarm min mobil!
ska gå ner och äta frukost nu och sedan ska jag åka till stallet för att det är Km idag :)

Puss


Kommentarer
Johanna Thedéen

Svar: Hahaha, jag venne xD

2009-04-10 @ 09:47:22
URL: http://kindofjohanna.blogg.se/
Julia

åhh, kophanjang <33

2009-04-10 @ 14:13:50
URL: http://juliaceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0