Rubiks kubiks lösning på 20 min!!

Idag har jag varit i skolan, haha.
Sen var Charlotte och Andrea med mig hem och åt m.m ;)
Sedan fick jag skujts till hästbutiken och köpte där ett par sen skydd!
Men iallfall när Charlotte  var här så lärde hon mig hur man gjorde med en sånn här rubiks kubiks kub :)
Och nu ska jag lära er, så här börjar man utgångs läget spelar ingen roll! :)

1. Vrid vänster ett snäpp på den översta "plattformen"

 2. Vrid sedan höger ett snäpp på den neadersta "plattformen"

3. Sedan rotera uppåt två snäpp.

4. fortsätt på detta sätt så kommer du att klara kuben inom 20 min!







Allt för mig idag!
PUSS


















April April din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill!
Haha du gick väl inte på den lätta? X)



Kommentarer
Paola

det finns faktiskt en lösning som e lik den här, (som funkar på riktigt) men den e lite mer komplicerad tror jag ;) <3

2009-04-01 @ 20:11:16
charlotte

hahah, nej verkligen inte!!

det var ju jag som kom på det!

2009-04-02 @ 15:03:18
charlotte och andrea

hhaha nu blev du allt ÄNNU gladare!!

2009-04-02 @ 15:05:19
olliii

åååh! saten

2009-04-03 @ 18:40:06
URL: http://ollssonpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0