Shopping

Har just varit och shoppat! Köpte ett linne och en brun bikini och sedan en rycktkniv, det var svårt och få tag på i stan var de slut vid ästbutiken i broma var det också slut sen tog jag mig till abrahamsberg och där fannas det! Nu ska jag gå och packa lite sen ska jag äta och så ska vi få Julias gerbiler eftersom vi ska ha dem hoss oss när de åker till Tyskland!


_______________________________________________________________________________________________

Jag och tyche, kommer förmodligen tävla henne i övermorgon ;P

Oj nu har det kommit! ;)
Jag måste ta lite kort på dem nån dag så nu får ser hur det ser ut kanske finns det några bilder på dem på julias blogg men det är tveksamt ;)
Nu ska jag flytta ner klaras hage, till källaren dit vi just flyttat henne, vi har ett helt zoo där innne ;P
puss

Kommentarer
Johanna Thedéen

Svar: När fölet kom? På natten :)

2009-04-29 @ 21:37:01
URL: http://kindofjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0