Klubbhoppning

Nu har jag precis ätit Middag, det var helt ok. Innan det så hoppade jag studsmatta med mina bröder ;)Och innnan det så var jag i stallet från typ klockan halv elva tills för ett tag sen ;)
Jag red två gånger en på Tyche och en på Ran. Tyche hade jag i 80, det gick bra för hon var väldigt lugn ;) Men nian så rev jag, kom konstigt in så ble det konstig hopp och då blev det en rivning med foten! Jag är alldeles för lång! ;P
Sen så red jag Ran i 70 och där tog jag omhoppnings svängarna och vann!
Nu ska min lillebror ta datorn och skriver ett inlägg på hans blogg, lovade och hjälpa honom så kika in där strax ;)
Men först lite bilder från dagen:

OBS! Prövar lite olika storlekar ;)
Vanliga Tyche spring, vi håller inte på att gå omkull!!





Fram hoppning

Bana

bana


Bana



Sedan blev det en ritt på Ranis :P Framhoppning


Hopp,





Kommentarer
Johanna Thedéen

Svar: Smart, Emma x'D

2009-04-11 @ 17:30:25
URL: http://kindofjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0