Först :) Sen :(

Idag har jag varit i skolan, när vi just börat vår matte efter lunchen så är det nämligen så att hela skolan får sluta! Det  var något med att vattnet inte funkade, dom trodde det var en vattenläcka!
Så när jag kom hem åt jag och gjorde llite läxor, och sedan sitter jag här framför datorn. ;)
igår så red jag Pricken, det var faktiskt as kul att ha honom, och det gick rätt så bra också!
Igår så skulle Julia, åka hem med sin pappa efeter ridningen, Och så svimmade hon för det hände något med hennes öra när hon var på väg dit hon skulle möta sin pappa!  Igår så skickade jag ett sms om att jag trodde att jag såg hennes pappa med hans bil och frågade vart hon var... Sen så svarade hon inte, Och nu fick jag veta vad som hände igentligen!

Snart ska jag åka och köpa pressent till pappa som fyller år på fredag! Men jag vet inte vad han önskar sig. :S Han säger bara: Tennisbollar och strumpor, men det säger han varje år så det känns inte så roligt att ge! X)

Puss och kram


Jag längtar såååå mycket till sommaren! XD





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0