Fredagen den trettonde!!

Dagen idag har varit skit! Först hade vi bild det var väl helt ok. Sedan hade vi so och det var vekligen inte roligt! Jag julia m.m kom fem min försent så vi fick inga godis hjärtan!(som kompisstödjarna gick och delade ut!) det var inte roligt men det finns ju bara en förklaring: Fredagen den trettonde!
Sen hade vi svenska och det var väl ok men eftersom jag hade läst före så fick jag höra på det jag redan läst! Och det är ju för det är fredagen den trettonde såklart! @:
Efter svenskan så hade vi gympa,vi spelade badminton... Haha fast såå tråkit var det inte...
Sen har jag bara gått hem och ätit mellis igentligen ville jag ju shoppa men alla ska ju såklart rida!!

En sak som är bra idag är: Att vi ska äta thai mat :) det får inte bli misslyckat!!

Nu ska jag gå och göra något annat Puss och kram


Kommentarer
Julia

Oj va sorgligt Emma :o

Shit också, vi missade godishjärtan och fick höra på det som vi redan läst! Jorden går under!!



Haha Emma då, det kunde ju ha varit värre visst?♥

2009-02-15 @ 02:02:15
URL: http://[email protected]
Emma

Men Julia, det var väl lite skämt också!

Det kan ju alltid vara värre, eller??

2009-02-15 @ 11:13:53
URL: http://alltidemmalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0