Guldmedalj, på exakta tiden!

Heejsan! Idag, har jag inte gjort så mycket vakna typ halv elva sen spelade jag Wii med min lillebror, haha. Efter det så sprang jag runt i hela hust i typ en timme för att leta reda på min vita ridbyxor, inte så roligt! Sen när mamma kom hem så hittar hon dem på deräkten! Det är alltid så!

Sen klockan kvart över  två så var jag vid brommaplan för att få skjuts till hufvudsta, där vi skulle ha ponnycup.
När vi kom dit vart vi runt visade, sedan fick vi gå banan efter vi gått banan fick vi sitta och titta på när dem andra red och sedan var det vår tur. Jag hade en ponni som hette La lune eller något liknande. ;)
Det blev ovavgjort och jag fick guldmedalj på den exakta tiden ;)



Ettan har blivit jätte glad på senaste tiden och sitter och låter jätte glatt!! För några dagar sedan hade mamma haft Svea i handen då hade Ettan kommit och plockat henne i fjädrarna! Svea hade sett lite förvånad ut ;)

Vem sitter här?? <3



Nu ska jag gå och dricka lite te ;)

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0