Hejsan svejsan!

Idag har jag varit i skolan, som vanligt dåra. Som sista lektion hade vi gympa och ducharna där såg inte så fråächa ut! Det var typ brun sörja över hela golvet! Så jag gick hem och duschade. :)
Igår så fick vi också sluta tidigare, så jag åkte ut lite tidigare till stallet. :) jag hade Aston och det gick väl inte så jätte bra!
Imorgon så ska jag vara skötare åt Mimmi hela dan. ;)
På söndag så har vi ponnycup, det har vi inte haft på länge så det ska bli kul. :P
Just nu är min lillebrosa och köper Wii, haha det ska jag spela! :P
Idah så fyller pappa år så jag hoppas vi får något gott till middag. :)

Här är en bild när jag rider ponnycup på Ariel :)


Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0