Idag??

Hejsan, igår var det ponnycup i nacka och vi vann :) . Jag hade en häst som hette Bingo, haha :)

Igår hväll var jag med Olivia, Matilda, Julia och Bea vi hade det roligt, titta på melodifestivalen m.m
Hahaha låtarna var ju sjuuukt dåliga! Trodde iallafall att någon kunde ha en bra låt! Och all röstning det var ju bara för jobbigt fattade ingenting!!

Idag har jag bara sovit typ, iallafall än så länge ;)
Min lillebror ska ha kalas så jag får väl hjälpa till. 

Haha, min profil när vi hade bild i fredags!
   

Nu ska jag gå och göra något annat puss och kram!

Kommentarer
julia

Wow bilden e mitten är så häftig , haah X) ja vet jag e skum

2009-02-15 @ 15:43:39
URL: http://juwliasclick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0