Måndagar e sååå jobbiga :P

Idag, har jag varit i skolan typ som vanligt dåra. Sen efter åt följde jag med julia till aberahamsberg och så köpte hon ett schabrak till sin lille medryttarhäst! När vi kom tillbaka så hämtade vi Oliva på dagis sedan gick vi hem. :)
När jag kom hem gjorde jag matte läxan. Jag är as trött nu och det enda jag vill är att det ska bli sommar sommar sommar! Jag skulle kunna göra vadsomhelst utan att vänta, på att sommaren ska komma! Idag fråade jag Sofia tror jag att det var.
Jag- Brukar det finnas snö i Mars??
Sofia-Ja ibland men oftast tö :(
Jag- Okej
Sofia-Haha varför undrade du? XD
Jag- Nä jag längtade bara till sommaren! X)

Asså kom till mig sommarn! I år ska jag verkligen njuta av sommaren så det räker och förhoppningsvis blir över :P
Men det blir väl samma sak nästa år också, om man ite flyttar till något varmt stället. :P

Puss ock kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0