Dagen :)

Idag har jag varit i skolan först hade jag tre lektioner sedan skulle vi åka skridskor på eftermiddagen. Jag hede ett par för små skridskor och vi skulle åka fem varv = 5 kilometer, det gjorde ganska ont kan jag säga dig!! Men det var typ bara jag och Bea av dem i min klass som åkte 5 varv de andra sa att dom hade åkt så måna vrav men det hade dem inte...;) Det vaar iallafall jätte soligt och skönt väder.

Mina skridskor ;) 



Sen har jag åkt hem och jojjo varit här en liten stund. Fast hon behövde gå hem tidigt för hennes kaniner skulle på kaninpansionat typ.

Haha nån barn grejsims sak som vi tog slut på ;)



Nu borde jag igentligen plugga för vi har matte prov imrogn och sedan svenska prov på fredag + massa läxor!
Puss och kram


Kommentarer
Bea

Haha Emma, de jojo håller i ser ut som keso i stort format XD

2009-02-18 @ 16:45:27
URL: http://favoritee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0