Sportlov!!

Hejsan allihopa! Idag har man fåttt sportlov då ;)
Igår så skrev jag inget, som vanligt då för jag var och red ;) Jag red på Samber, det var min första gång. Han var väl helt okej men hans utseende slår ju allt! Han e sååå söt!


Idag har jag varit och köpt en liten transport bur för två fåglar. För att imorgon ska vi åka till fjällen och de små liven klara sig ju inte själva. ;)
Så vi ska ha fågelvakt och hamster då da ;)
Det blir lite krångt efter som Ettan verkar vara lite sjuk, (dock bättre än för några dagar sedan) så då måste vi ha med oss två burar till alla fågal+ en hamster bur;)

Eftersom vi ska åka till fjällen så kommer ja nog inte kunna blogga, om jag inte får låna mammas dator som har kort så att internet funkar...
Nu ska jag äta min goda favo mat :)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0