Tjaaaaba tjena hallå!

Heeeej! 
Har precis gjort lite läxor!
Idag när jag var på väg hem så var Agnes och Jojjo ute och tog kort på Agnes lille kanin Winsent, Jag hadde inte sett honom förut men han var jätte söt! Han är bara några månader gammal.

När Evelina och svea landar efter dem har flugit så brukar det se ut så här:
Ajaj!!!




Idag så slutade vi en halv timme tidgare och jag har gått hem och gjort läxor matte och No fast är inte riktigt klar ännu, så ska fortsätte med det...
Haha idag har min lillebror beställt mat på donken! Inte direk min favorit men tyckte det var lite roligt!
 Or not ;)

puss


Kommentarer
Julia

hoppas inte agnes ser det här inlägget för det stavas " "WINCENT" HAAH <3

2009-02-09 @ 20:35:32
URL: http://juwliasclick.blogg.se/
Emma

Hehe, oj visste att du skulle vara nåt sånt :P

2009-02-13 @ 15:49:57
URL: http://alltidemmalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0