2 jan 2009!

Hej nu har det varit nyårsafton jag gick kanske och la mig vid halv tre och skulle gå upp kl åtta för att rida, inte så roligt att gå upp tiiiiidigt! :P
Jag hyr häst nu, Har Ran och Ikaros :)
idag fick jag gå upp klockan kvart i åtta och imorgon så blir jag hämtade den tiden! Hur ska jag orka gå upp? :S
En rolig sak är att min pappa är just nu på starta upp kurs för nybörjare XD Jag tror hela stallet viste om han han skulle vara me! Undra vad han tycker om att rida han har ridit förut i lumpen men det var ju som sagt ett tag sen! ;) 
 
Jag tror jag har träningsvärk i underarmarna det gör as ont där!! undra var det kommer ifrån var det när jag spelade sånt där air hockey? :P tror nästan det!

Här är lite bilder på fyrverkerierna igår,det vart inte så bra bilder men den här var den bästa:
 



 Haha! den som typ vart näst bäst! XD

Kommentarer
Julia

Svar: Japp nu kommer snön :D



- Haha ska din pappa börja rida?

2009-01-02 @ 22:12:02
URL: http://juliaceline.blogg.se/
isabelle

söt blogg :)

2009-01-04 @ 20:04:53
URL: http://nak3n.blogg.se/
julia

sjalv sag ja sa myket som 1 fyverkeri i nya zeeland X)

2009-01-06 @ 13:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0