Arg!

Idag har jag typ gjort ingenting! Eller en mssa saker: sova äta frukost andas blinka chatta sitt framför datorn läxor äta lunch gå sitta ligga, och allt annat som man alltid gör om man kan kalla det så.
 Jag håller på och göra eng läxan så kommer pappa och ska hjälpa till, och göra bara fel... Då blir jag sur så säger han att jag inte få gå på bio ikväll om jag inte gjort läxan liksom. Fast som tur är, så är läxan tils på tisda så jag kan göra den på måndag och alla mina spanska glosor!  usch känns inte så roligt när man tänker på det...  

Igår var jag hos julia på kvällen med Agnes och Erik, och innan va julia hos mig :)
och ikväll blir det bio, med Julia och jojjo tror jag, om vi kommer in dåra, ja det är ju 15 årsgräns. ;)


Puss och kram


Kommentarer
Julia

haha emma don´t worry vi kom in på bion;)

2009-01-25 @ 22:23:44
URL: http://juwliasclick.blogg.click.blogg.seu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0