Idag hade jag Ran och Ikaros

Idag så kom vi till stallet klockan kvaret över åtta! usch! tidigt och så skulle vi rida fy va det var kallt om öronen alla satt och verkligen försökte andas för det gjoerde sååå ont!! Man började nästan gråta! Sen när jag och Mimmi skulle rida igen satt vi och provade lite olika saker typ som: mössa under hjälmen, Men jag fick inte på min hjälm sen tog vi en strumpa och satt fast vid öronen! haha. Tilslut så gick vi och red men som tur var gjorde det inte lika ont det hade nog blivit några grader kallare! :P 

Imorgon så ska jag till stallet igen det är banträning jag får ta Ranis:P Och sern ska jag och Mimmi rida igen på dressyrlektionen! Får se hur det blir!

Igår kväll var jag hos julia, vi titta på en film vet inte vad den hette typ Jumbo Juno nått sånt jag tycker inte den var så bra... Hehe. Men annars var det trevligt <333


Kommentarer
Johanna

Svar: Ja.. det var läskigt..

Svar 2: Haha, jaa.. det fick vara min modell..

2009-01-04 @ 21:44:25
URL: http://kindofjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0