Låt den rätte komma in

Hej, nu har jag varit på bio med Julia F och Jojjo vi såg på låt den rätte komma in, fast jag tyckte inte den var så jätte rolig, bara lite läskig. Jag och julia vid ett tilfälle så skrek jag och hon samtidigt och det var bara vi som gorde det, sen as garva vi men det var fett pinsamt. ;)
Imrogon är det skola igen, jobbigt att gå upp tidigt. Idag ringde min veckarklocka klockan sju och då trodde jag jag skulle gå till skolan men som tur var skulle jag inte det. :P Men imorgn blir det att gå upp klockan sju!

puss och kram

Haha en bild på mig i snön :P

Kommentarer
J O H A N N A

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

2009-01-26 @ 20:42:44
URL: http://kindofjohanna.blogg.se/
andread

Mysigt:P

2009-01-28 @ 19:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0