Mamma fyller år och jag vaknar med en tavla i huvudet!

Idag fyller mamma år! Det jag vaknade av var att få en Tavla i huvudet med en bild på mig och Aston. Det gjorde as ont och jag fick jätte ont i huvudet. Nu har jag just ätit en jätte god middag! Thai mat= min favorit. Mamma ville inte gå på resturang så vi åt hemma och det var minst lika bra!

Idag har jag gått i skolan, det var väl inte så mycket som hänt förutom att vi hade vikarie på No och matten och därför inget klassråd så vi fick sluta två istället för att sluta tio över tre. ^^


här är några liknande bilder som den jag fick i huvudet;












Nu ska jag gå och göra engelska läxan ;)
Puss och Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0