Nu sitter dem tilsammans på en pinne ;)

Nu sitter dem i buren tilsammans på en pinne. Julia C och Agnes var här. Julia tog lite kort som jag kanske får nåt som jag kan lägga ut här på bloggen XD  Men jag har iallafall tagit kort själv med min mobilkamera men det är ju inte lika bra som hennes Nikon D 60 (tror jag att hon har). Vet inte om Jag och Julia och jojo skulle göra nåt typ Wii hemma hos Julia kanske får se...XD. I torsdags hämtade jag Lukas och Hon Olivia så gick vi hem till dem och år mellis och spelade Wii det var roligt!! Juste igår var jag och julia och shoppade! Det hade jag nästan glömt ;)
Jag köpte ett par jeans på rea för 150 spänn! så köpte jag också ett linne och en blå halsduk!
Nyss åt jag verkligen värdens godaste mat! Jag verkligen älskar den! Det är tahi mat med typ röd curry som nån soppa, det är as gott!

Här kommer lite bilder på maten och alla TRE fåglarna!

Han tyvär äta lite innan jag kom på att fota XD








Alla tre fåglarna! Ettan Svea och sen Evelina.




fåglarna i åldersordning eller storleksordning ;)
Ettan Evelina Svea


Puss och Kram


Kommentarer
Anonym

Va fina dom är, skulle också köpa en undulat förut, men jag fick en hund istället!haha! Puss

2009-01-22 @ 21:30:01
URL: http://bfitw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0