Shopping!

Hejsan, nu har jag just gjort en efterätt, undra hur det kommer att smaka. XD Innan det var jag och jojj oi stan och shppade. Jag köpte ett par jeans som igentligen kostade 1000 kr men det var rea så det blev bara 250 kr! Snacka om ett riktigt kap! Sen köpte jag en pressent till mamma som fyller år på Måndag.  :) Juste idag i skolan så på lunch rasten så gjorde vi en musikvideio med Matildas mobil! Haha det var jätte roligt, vi typ as garva! :P
 

Nu ska jag snart äta hoppas jag för jag är välidgt hungrig! Det blir Tacos och det är jag som har bestämmt matan! XD


Här är en bild som johanna(om du vill se hennes blogg klicka på namnet)  har tagit, väldigt cool tycker jag!




Puss och kram!

Kommentarer
Julia

Yoyo är duktig på att fota! <3



-Haha älskar musikvideon som vi gjorde! Asgarv..

2009-01-23 @ 21:38:17
URL: http://juliaceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0