Skolan och en massa läxor

Idag vaknade jag och sa NEEEEEJ! Usch va jobbigt det kändes att gå upp! Men när man väl kommer iväg blir det mycket lättare. Som första lektion idag hade jag Träslöjd och det var första gången för mig eftersom jag varit sjuk förra måndagen. Jag bestämde mig för att göra en spegel... Kanske inte värdens roligaste ide´ men kom inte på något annat. När vi slutade så fick vi sluta en halv timme tidigare för ingen hade något mer att ta upp på klasrådet. :) Då följde jag med sara hem för vi skulle öva på en gympa uppvärmingen som vi ska ha på onsdag. Vi körde låtarna om och om igen, till slut satt det någu lunda. ;) Sen när jag kom hem gjorde jag läxor som pappa nyss förhört mig på. Ska kanske ut och gå en snabb promnad med pappa för han brukar springa på måndagar men det kanske inte är så smart och springa nu när det kommit snö! Jag tyckte det nästan började kännas sommar eller iallafall kaske vår! Så börjar det snö och snö= tö!! :(

Puss och Kram

En bild från i sommras när jag inte alls var med i språnget. Det var oskväder men ändå sol! :)



Ååå jag längtar till sommaren!!



Ååå söööta Ran <3333333


Kommentarer
Julia

OH MY GOD OH MY GOD!!



- vill också ha sommar nu ju!!

2009-01-19 @ 19:44:08
URL: http://juliaceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0