Snygg designen va?!

Hejhej (meddelande från Johanna): NU har jag gjort färdigt Emmas design :) Blev den fin?
Gå gärna in på min blogg och kika: Kindofjohanna.blogg.se


Idag har jag ite gjort så mycket än så länge få se om det blir något mer...
Vi ska pka till zoo affären och se om Sveas kompis finns kvar! Hon var nämligen jätte lekfull i affären men nu har vi haft henne några dagar och hon är inte alls lika lekfull! Ettan hackar på henne då och då när han tycker hon gör fel eller nåt :S
Så vi ska åka och titta det var ju några dagar sen vi köpte henne så frågan e om den finns kvar!
Det var nämligen den fågeln och Svea jag stod och valde på! Så jag hoppas den finns kvar och då köper vi den nog! :P

Man kan alltid hoppas att den finns kvar... Och det gör jag....

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0