Stan,Stan taha

Idag har jag varit i skolan. Efter det så åkte jag till stan med julia. Fast vi köpte ingenting haha, v bara vimsa runt lite kändes det som. Imorgon är det ingen vanlig dag i skolan. : )haha det kommer inte att kännas som en skoladag för vi har vinterfriluftsdag. : ) Jag ska rida islandshäst, undra hur det blir! kommer säkert att vara jätte roligt! :P
Igår red jag svarten! Det var jätte roligt! Turbosvarten ;)

Häst e' best!
Här är en bild när jag rider svarten på maskradhoppningen, då han inte var lika turbo! ;)


Nu ska jag gå och packa för imrogn tror jag eller ta fram saker jag ska ha på mig.

Puss och kram

Kommentarer
Josephine

Damdamdadam

-Turbosvarten med TurboEmma!!!

applåder

2009-01-28 @ 19:59:31
Julia

Klart att häst é bäst! Självklart ;)

2009-01-28 @ 21:03:05
URL: http://juliaceline.blogg.se/
Emma

Haha! pricis! :)

2009-01-28 @ 21:16:59
URL: http://alltidemmalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0