Yees det han och spara sig här kommer det jag tänkte...

Idag är ännu en sjuk dag men ändå bättre ;),imorgon ska jag gå till skolan tänke jag!
Nu har jag haft värsta tränings passet! Fyy det var inte roligt! Svea var näligen ute ur buren så skulle vi försöka ta in henne. Idag kan man ju säga att det gick bättre än igår iallafall! :) Men det är fortfarande jobbigt! Tillslut fick vi in henne i vår serveringsgång ett lite mindre rum men dock ingen dörr mellan köket, där så fick jag stå med ett skynke och och se till satt hon inte kom ut! Sen fick Markus ta en kökshandduk och fånga hene till sist fick han tag i henne,och då började hon bita honom! :P Men vi fick in henne i buren iallafall! Det var tur! ;)
Igår var det mycket värre! Vi kanske håll på i en halv timme pappa och jag för att försöka fånga den lilla stackarn tyckte verkligen synd om henne men ändå så är det för hennes egna bästa,att få komma in och äta mat. Tillslut satte hon sig vid det gröna kaklet på kanten på något vis, så kom pappa och fånga henne  i filten. Sen fick jag komma och känna vart hon var och sedan ta henne i filten. Sen tog vi in hela filten i buren och försökte få ut henne!

Eftersom jag är sjuk har pappa tagit hem böcker men jag behövde inte göra något för jag hade redan gjort allt i dem ämnerna jag fick reda på vad jag skulle göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0