20 veckor kvar till sommaren! Nedräkning ;)

Nu har jag kommit hem för ett tag sedan från Bessan  jag och julia var där.XD vi hade jätte roligt haha, eller iallafall jag... :P. Jag har just ätit min älsade Thai mat som inte var så älskad idag, för vi hade inte casewnötter eller något gott/ vanligt ris eller det riset som vi brukar ha...Sen har jag läst boken Björn som vi hade i läxa att typ läsa 40 sidor.
Idag fick jag ett till brev från expressen om jag vill börja sälja fortfarande... Och jag vet inte men jag och Julia F ska iallafall göra det kanske. XD haha desperat efter pengar.  :P Imorgon måste vi lämmna in vår lapp om en vinteridrottsdag... först skulle vi rida men det verkar som det inte blir något av med det så vi får typ göra något annant... Jag tror jag skulle Vara med Julia och Bessan och några fler och åka och klättra och något mer. :)

Kommer alldels starx lägga ut lite bilder sen idag på bloggen...

Asså shit vad jag längtar till sommarn!! Det är typ bara 20 veckor kvar och det känns ganska lite men så kan man ju också tänka 5 månader!




Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0