En spindel!

Hahaha! Fatta vad jag skrek!
Idag efter vi hade haft engelska så öppnar jag mitt skåp och står och tar fram mina svenska grejer när Bea säger: En spindel, till mig! Jag tittar upp och där på min dörr så satt det en spindel! Gissa om jag skrek!? När jag började skrika så alla tjejer runt om kring mig började också skrika senkommer Jarl fram och slår den så den dör! Sen undrar men ju hur kom den dit?
Jo så här tror jag: När jag och Julia var på väg till skolan idag så genade vi genom en park som de håller på att gräver i, så rammlar jag och jag blir helt lerig! Usch vad hemskt! Sen måste den ha hamnat på min jacka eller nåt och följt med hela vägen till skolan! Vi vad äckligt asså! Sen när jag hade upptäck spindel så känns det som om det kryper spindlar överallt på mig, men som tur är så gör det inte det! Kanske bara låtsas då för att alla håller på å en spindel Emma!

Nu ska jag göra lite mer läxor och sedan åka till stallet eftersom vi fick sluta klockan 11 idag, eftersom Emma var hemma med sjukt barn, fast vi fick uppgifter vi behövde göra innan imorgon...

Jag ska ta med mig ett äpple till Pontius när jag åker, haha <3




Puss och kram

Kommentarer
Julia

haha emma det finns inga spindlar i natuuren XD spindlar fryser ihjäl i naturen smart ass, den måste ju ha bott i ditt skåp eller bakom aslänge det är ju det som är så äckligt!! och var skulle spindeln ha gömt sig egentligen?

2009-03-19 @ 21:06:50
URL: http://juliaceline.blogg.se/
Emma

Nej, fy vad äckligt så kan det inte ha varit!!!

2009-03-22 @ 12:34:36
URL: http://alltidemmalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0