Fångarna på castellet!

Hello! Idag vaknade klockan sju! Jag bli väckt av min veckarklocka som stod på fel tid! Så ja somnade om och vaknade en halvtimme senare, somna om igen en halv timme och sedan gick upp.
Sen skulle jag på fångarna på castellet, det var jätte roligt! Mamma skjutsade mig Julia och Pappa(som är klassförälder och skulle följa med och det fick jag reda på igår!) Sen när vi var i alvik tog vi tunnelnbanan till t-Centralen sedan byte vi och åkte mot mörby centrum, efter det åkte vi buss, efter vi åkt buss så hade vi snöbolls kirg tjejerna V.S Killarna! Haha sen åkte vi en liten Taxi båt och så var vi framme! Det var två lag och jag hamnade med Sofia och Johanna m.m. Det var jätte kul! I början låg vi efter men sedan i slutet tog vi ikapp kulorna och hade en kula mer när vi kom till finalen! Det inebar att vi fick fem sekunders försprång! Gissa om vi vann!? Japp, det gjorde vi en bil påse var och en lite cider eller vad det var! :P
Haha, som jag sa kan jag inte lägga ut några bilder för det är något konstigt... Ska se om npgon annan kan skicka några till mig senare... ;)

//Puss och kram!

Kommentarer
Johanna Thedéen

Bra beskrivning på SL-turen x] asg XD

2009-03-15 @ 12:24:40
URL: http://kindofjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0