Hejsan shopping galningar! ;)

Hello, idag har jag vart och Shoppat med Carlotte. :)
Jag köpte en tröja som hette Emma haha, och två par Frank dandy trosor, och godis :P
Nu när jag kommit hem fick jag reda på att det hade varit massa kändisar vid hötorget när vi varit där! :P blandannat Kevin borg, E.M.D... m.m
Nu sitter jag och tittar på let´s dance! Vem tror ni kommer åka ut? Jag tror det blir Elisabeth.
Vill bara påminna er om att det är fredagen den 13, den här månaden igen!! Det kanske inte är så bra att påminna... haha jag har iallafall inte haft någon otur idag :)



imorogn så ska jag på fångarna på castellet, det ska bli kul men en sak som mindre är kul ar att min pappa är klassförälder(eller i den här gruppen) så han ska följa med!! Och det fick jag reda på nu!!
Det enda som är bra är väl att han får bära maten m.m så jag slipper bära på en tung ryggsäck! :P


Ingen bild idag... funkar inte att ladda ner!:(

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0