Hela skolan slutare ett- vecka!

Den här veckan är en sånn här bra vecka eftersom vi har utvecklings samtal och då slutar vi senast klockan ett!
Idag efter jag slutat följade Charlotte med mig hem och åt mellis,hon skaffade Facebook, så adda henne nu ;) m.m.'



Sen när klockan var tjugo i tre kanske så gick jag till tunnelbanan sedan bussen, på bussen var Johanna, hon hade tydligen körtelfeber så hon skulle inte rida på ca fem veckor.
Sen var jag i stallet och red, jag hade Ikaros.
När vi hade ridit fram en liten stund så fick vi knuta kunt på tyglarna och sedan rida åttvolt utan tyglar, hästarna sprang på som bara den och det blev lite galopp i mellan åt, mer eller mindre ;)

Nu sitter jag här och blir förhörd på spanska och engelska glosor.
//Emma


Kommentarer
charlotte

fin blid du lyckades hitta på mej haha

2009-03-24 @ 18:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0