Hemmma från Fjällen

Hejsan, igår kväll kom jag hem från fjällen. Det har varit jätte mycket snö, om man gick där det inte var skottat så försvann hela benen!!

Jag åkte alla backar som var pistade då i björnriket, och Helvettesdalen eller vad det hette:S
Jag åkte skidor varje dag vissa mer vissa mindre. ;)

I fredags så var jag på Kevin Borg, när han hade världspremiär på sin skiva som släpps imorgn :P
Jag fick hans autograf också, hehe.
Idag så ska jag hämta hem alla djuren och sen vet jag inte riktigt.
Juste igår när vi var på väg hem så skulle vi äta på donken i gävle, men de hade ju typ slut på varenda grej först så var det slut på nån dressing som skulle finnas på hamburaren pappa och mamma tog sen skulle jag ha sallad då fanns det inga bestick så jag fick äta med två glass skedar. Mamma och pappa tog el maco eller vad deet heter och så fick de inget märke om man sammlar till mobil(som vi gör då eftersom min lillebror vill) de fick inte heller någon sån där krydd påse att krydda med för att det var slut...

Nu har det hänt något så man inte kan ladda ner bilderna från mobilen så får göra det sen när man om installerat allt typ.

Här är iallafall lite bilder från en annan Kamera:

Träden/buskarna i fjällen



Min lille bror flyger i luften :)


På toppen tror jag.



Snöiga buskar+ backe



Fler bilder kommer snart.

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0