NU...

.... ska jag iväg och rida :)
Har just jort klart svenska läxan! Då har man bara spanska prov spanska glosor( över 50 st) Engelska glosor och Matte provet kvar att plugga till... ;)
Jag undrar vem jag får, sist var det ju skidor som gällde men de två gångerna innan det var det Ran.
Juste när jag nästan  var hemma så var det ett par som gick och tittade på vårt hus väldigt mycket så julia frågade om de hade bott här förut och det hade han! Han sa att han hade det rummet som min lillebror har nu med takfönster att när han var liten så ville han ha ett takfönster där men det fick han inte.... ;) Haha det var iallafall lite roligt :)

Haha, bild från ålderskogen typ kanske 2006 ja och Mimmi.



Puss och Kram :)

Kommentarer
Julia

Haha nu låter det ju som jag spontant ba: Hej har ni bott i det här huset? XD



Jaja ;) <3

2009-03-03 @ 16:28:21
URL: http://juliaceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0