Söndag Måndag och så Tisdag

Ja, vart ska man börja måndag? Eller kanske söndag?

Söndagen:

Var och shoppade med Johanna, köpte ett par vita jeans två tröjor på rea, kasnke lite stora ;) haha. En mascara som är bra för mina ögen och det var rea på den :) Och tills sist men inte minst ett bara vita tyg skor ;)
Sen när jag kommit hem så Följde jag med pappa när han skulle handla så det blev rätt saker ( haha ) Sen när jag kom hem så hyrde jag film med julia och hennes lillebror Vidar och min lillebror.
Småbarnen hyrde någon hund film och Jag och Julia hyrde Barnhemmet. Den var väl kasnke lite läskig haha eller hur Julia? (A) ;) Men hade ingen bra handlig tycker jag. Jag och Julia satt ttyp under en filt så man såg halva tven typ haha ifall det skulle bli läskigt, men det blev det ju inte;)

Måndagen:

Så åkte jag först med Julia till stan och där hon skulle köpa sånn här hårfärg msn har när man är liten typ XD
Sen åkte vi hem till mig och jag skulle göra käxor och hon hjlpa mig , fast det blev så att vi tog en fika och sen ringde hon som äger Peppe som han heter och sa att Julia skulle rida idag. Jag som har loooovat typ länge att jag skulle följa med någon gång i framtiden gjorde då det ;) 

 
Tisdag:
Har varit i skolan, har varit hos Julia och gjort matte läxa och nu ska iväg och rida alldeles starx.


Haha gammal bild på mig, men påpeckar ätt det typ är sådant fint väder ute XD


Haha ursäkta för vääldigt många stav fel säker men hinner inte att läsa igenom ;)

Puss

Kommentarer
Anonym

haha emmavad gör du







men kunde jag vara skötare åt dej på söndag eller?

2009-03-31 @ 19:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0