Tjohoo i stugan!

Hejsan svejsan! Idag har jag varit i skolan, jaja som vanligt ;)
Imorgon har jag spanska prov och det känns som jag är sämst i hela gruppen :(
Så hjag har typ suttit och pluggat hela tiden nu ,idag.
Igår red jag och jag hade Tyche igen, det gick jätte bra den sista gången på de två första hindrerna, för då drev jag och hon trampade inte in och jag tog hela tiden nya tag,...ja ni skulle se hur hon är;)
skulle kanske filma någon gång och få lägga ut på bloggen, haha ;)
Om man skulle beskriva Tyche med fyra ord så är det nog: springer som en galning! ;)
En bra sak är att Pontius står inte längre i karantän så man får klappa honom! Jag blev fett glad när jag fick reda på det: ;)
Framridning för kasnke två år sedan.


På bana






Prisutdelning


Det var lite bilder på väldigt söta och bästa pontius! Nu ska jag återgå till pluggandet ;)

/EMMA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0