Fredag :)

idag har jag gått upp ätit frukost hoppat på studsmattan (med hopprep) Haha rätt så kul det blir lite mera att konsentrera sig på ;)
Vet inte riktigt vad jag ska göra idag? skulle igentligen åka till landet kasnke men så blir det inte, är glad för de :) Pappa ska cykla med Kalle (kompis)  sen skulle vi ikväll grilla hos dem. Nu vet jag vad jag ska göra jag ska gå en promenad med jojjo. Jag kom på en tävling man kunde ha, fast sen kom jag på jag har inte så mycket besökare.. Så då sa jag denna ide' till Johanna(kindfjohanna.blogg.se) Jag tror hon ska göra det idag,ni kan ju klicka er inte och kika om det kommit någon tävling där ;)
Nu Regnar deet ute va u inte så bra om ci ska gå foto promenad :(  Orkar inte lägga in nån bild nu blir nog efter promenaden isånnafall ,)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0