lång Helgen

Har haft fullt upp hela lång helgen. I torsdags så gick jag först i skolan,och de har börjat en ny kille i våran klass typ 1.90 lång eller nåt sånt. Sedan har jag varit i stallet och fixax med stda och borsta påhäster, sedan en kort majbasa på kvällen. Igår så fick jag gå upp halv 6,ganska sent för att vara tävling faktiskt!
Tävlade Tyche och det gick bra var felfria så fick en gulblå rosett,och en grimma+ plaket det var bedömning A+A/A.

Sen idag så när man vaknar har mamma glömmt att ta ur mina vita ridbyxor ur tvättmaskinen! Haha så hon hade längt i dem i torktummlaren sedan behövde vi åke så vi torka dem i bilden på aircondition sak;)
Sen kommer man till stallet då har lilla Maxima fått ett föl! Hon kom till oss för ett år sedan ungfär, ingen viste att hon skulle få föl men sedan har hon blivit tjockare och tjockare och man har därför mistänkt att det kanske skulle finnas ett föl där...Så hade de kommit i natt! En jätte liten söt sheck! Sen var det dags att rida sarten det gick jätte bra på framridningen ,han sprang hoppa fint men sedan på banan gick det inte som jag hade tänkt mig stannar på ettan komer över på 2:a försöket hoppar tvåan vägrar ut mig på trean! Sen var det Rans tur och jag tycker det gick jätte bra! Jag var felfria i omhoppningen och låg tvåa när jag gick ut men vart sedan precis nerputtad utanför placering!
Nu är jag jätte röd och har bränt läppar+kinder!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0