Studiedag :)

Igår hade vi frilufstdag,vi började lockan 07.45 slutade sedan klockan ca 11.20! Då gick jag och Matilda och Johanna hem till mig och hämta ett tyg sen ska Johanna sy en klänning/ Kjol till mig så vi gick hem till hene och tog lite mått m.m. Haha vi gjorde en jätte rolig film extreme emmamakeover haha va roligt vi hadde ;)
Sen åkte jag och red och fick då Ran <33
Idag har jag studie dag och har pluggat lite spanska ;)
Skulle åka och shoppa med julia men nu skyulle hon tydligen vara i stallet hela dan :S
så jag lasnke ska gå en prommis med Jojjo nu ;)
puss


Kommentarer
Julia Franzé

jag ska va i stallet hela dan , åkte ut vid 8 kom hem vid 3 och ska ut vid 4 igen :S

2009-05-20 @ 15:02:57
URL: http://juwliasclick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0